Promovarea mesajului tau – in online dar si pe hartie
La fel cum in mediul online promovarea afacerii tale este extrem de importanta, fiind necesara realizarea ei prin cat mai multe canale – ce se adreseaza atat clientilor tai fideli, cautand in acelasi timp noi modalitati de a ajunge la un alt public tinta si materialele tiparite au rolul lor esential. Intocmai cum pe Pinterest crearea unor board-uri cu fotografii ale produselor pe care le comercializezi, a serviciilor pe care le prestezi sau a evenimentelor la care ai luat parte sunt aspecte de baza in a tine legatura cu clientii sau fanii tai, cat si pentru a atinge noi segmente de public, la fel trebuie sa fie si in locatia ta actuala, fizica. Dezvoltarea ta, a imaginii companiei sau organizatiei tale trebuie sa se prezinte ca un intreg – indiferent de mediul de promovare – asadar, accentueaza numele promotiei tale, atat prin conturile paginilor sociale pe care iti faci in mod constant simtita prezent, cat si printr-un set de materiale promotionale personalizate care sa utilizeze aceleasi elemente grafice.
– Alege totusi sa pastrezi lucrurile simple, astfel incat sa nu apara confuzie intre ceea ce transmiti in online si ceea ce implementezi in offline. Foleseste elemente de identificare precum numele societatii tale (a campaniei sau a evenimentului), logo-ul oficial, adresa site-ului, pagina de Facebook (ori Twitter) cat si un numar de telefon, ce poate fi apelat permanent.
– Promoveaza ceea ce faci ! Daca initiezi o campanie de impartire de obiecte promotionale, posteaza detalii despre acest lucru pe paginile de social media si pe blogul firmei tale sau pe site-ul evenimentului. Insereaza si fotografii cu respectivele materiale, atat ca imagine de prezentare, cat si ca obiecte propriu-zise, in poze care arata cum acestea sunt folosite, cu entuziasm de catre echipa ta sau de catre clienti; cat si cum arata intr-un mediu de lucru obisnuit. Poti crea un event pe timeline sau un album special dedicat acestui momente; iti poti schimba poza de cover, a paginii de Facebook, pentru cateva zile.
– Implementeaza si transmite entuziasmul ! Daca e vorba de brelocuri, pixuri, lanyarduri sau portcarduri, ceasuri de mana imortalizeaza modul in care oamenii le utilizeaza. In schimb, daca ai dezvoltat o serie de ceasuri de perete, ilustreaza modul in care acestea sunt integrate intr-un camin sau un birou.
– Fii creativ ! Ai incredere in a incerca sa personalizezi chiar si diverse cadouri, laptopuri, telefoane; apeleaza chiar la finisari de tipul lacuirii (lucioase sau mate), ori a personalizarii volumetrice, pentru un plus de eleganta.
– Pune accent nu doar pe produse, ci si pe relatii ! Incurajeaza-ti echipa sa fie (mai) prietenoasa, sa raspunda intrebarilor clientilor sau a posibililor clienti, sa aiba o atitudine proactiva. Fii deschis, natural si sugereaza celor din jurul tau sa dea mai de departe de veste despre campania initiata si gama de materiale promotionale personalizate alese.
– Recompenseaza chiar la nivel individual, angajatii sau fanii tai! Gratie tehnologiei moderne de tiparire digitala, ce foloseste imprimante de tip Inkjet LED UV, se poate realiza chiar si un singur obiect, fara costuri de pregatire – insereaza pe acel cadou sau produs numele persoanei respective, data respectiva sau orice alt element amuzant sau interesant ce se potriveste contextului. Cu siguranta, ulterior, el il va promova la randul lui, in cercul sau de prieteni si cunostinte.
Asadar, folosirea unor obiecte promotionale, la momentul potrivit poate imbunatati imaginea brandului tau, poate sa iti faca publicitate unui anumit eveniment, intr-un mod eficient, fara costuri enorme, atingand atat publicul tau online, echipa cu care lucrezi cat si segmente noi de oameni. Nu uita sa pastrezi lucrurile simple, ca mesajul ales sa fie transmis cat mai clar dar in acelasi timp sa fii creativ si de ce nu, spontan!