Google AdWords

Google AdWords – servicii SEM prin Google PPC/CPC si CPM

Adwords este serviciul de publicitate contextuala oferit de motorul de cautare Google, fiind lider de piata in promovarea online de tip PPC (pay per click ). Acest serviciu permite afisarea anunturilor relevante atat in motorul de cautare, cat si in reteaua de siteuri partenere GDN (Google Display Network), pe dispozitivele mobile telefoane si tablete, dar si in interiorul produselor Google precum YouTube, Gmail sau Google Maps.

Utilizand Google Adwords in campaniile de promovare online poti ajunge la peste 90% din utilizatorii de internet din Romania, asta datorita cotei mari de piata pe care o are Google in tara noastra.

PPC/CPC – pay per click / cost per click – se refera la anunturile de timp text, pentru care clientul plateste numai atunci cand aceste anunturi sunt accesate.

CPM – cost per mia de afisari – sunt reclamele de timp imagine, continut media (flash) sau video, acestea sunt afisate doar in reteaua GDN si YouTube, iar plata se face dupa cum ii spune numele in functie de numarul de afisari.

Avantajele publicitatii prin Google AdWords

Eficienta gestionarii unei campanii, gestionarea bugetelor, masurarea rapida a rezultatelor, relevanta traficului obtinut, geo targetarea sunt doar o parte din avantajele oferite de programul AdWords.

Orice campanie de promovare online are nevoie de un buget suficient de mare in functie de rezultatele pe care dorim sa le atingem. Utilizand acest sistem de publicitate putem gestiona bugetul in functie de perioada de timp, in functie de mediul de expunere a reclamelor, in functie de cuvintele cheie alese, etc.

Pentru ca aici primesti doar ce platesti este foarte important ca traficul tau sa fie relevant cu produsele / serviciile  care vrei sa le vinzi. Daca campaniile sunt bine gestionate, serviciul Google Adwords afisaza doar reclame relevante in functie de cautarile efectuale de catre utilizatori in motorul de cautare,  in functie de relevanta continutului din reteaua GDN, dar si in functie de locatia dorita.

Exemplu : O firma noua de curatenie care isi desfasoara activitatea doar Bucuresti, incepe o campanie in urma careia doreste sa incheie contracte cu noi clienti tot din Bucuresti. Aceasta firma sigur nu doreste ca anunturi ei sa fie afisate pentru alte cuvinte decat cele relevante serviciilor oferite, dar nici ca acestea sa apara si utilizatorilor dintr-un alt oras unde firma nu isi poate oferi serviciile.

Numarul de click-uri primite pe un anunt, numarul de afisari al acestuia, rata de click, numarul de afisari al unui banner dintr-o companie sunt disponibile in contul Google AdWords, iar in functie de scopurile stabilite putem masura rapid si rata de conversie.

Servicii Google AdWords

Pentru noi gestionarea campaniilor de promovare prin acest serviciu inseamna :
[one_half]
crearea unui cont,

  • analiza proiect,
  • studiu concurenta,
  • stabilire obiective (goals),
  • sugestii cuvinte cheie,
  • creare anunturi cu A/B test, geo targetare, remarketing,
  • optimizare campanie,
  • urmarire conversii,
  • mobile Ads,
  • suport telefonic , email sau online

rapoarte saptamanale.
[/one_half]
[one_half_last]

Cerere oferta

 

[/one_half_last]

Taxa lunara 100 eur pentru un buget de maxim 500 eur si un procent intre 10-20% pentru un buget mai mare.

Preturile nu includ TVA.

3 comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.