Email Marketing
Email Marketing este inca una dintre cele mai puternice instrumente de marketing online. De cele mai multe ori mesajele trimise cu ajutorul emailul-lui au scop publicitar, solicitare de informatii sau pur si simplu mesaje de comunicare avand rolul de a mentine / creste loialitatea si increderea clientilor fata de furnizorii de servicii / produse.
Cercetatorii au estimat ca numai in SUA in 2011 firmele au cheltuit peste 1,51 miliarde de dolari pentru serviciile de email marketing, iar in 2016 costurile peste acest timp de comunicare ar putea ajunge la 2,468 miliarde de dolari.
Serviciile de email marketing nu se refera la trimiterea mesajelor de tip SPAM. Niciodata nu o sa punem la dispozitia clientilor baze de date cu adrese de email pentru a trimite mesaje nesolicitate si niciodata nu o sa incurajam cumpararea acestor tipuri de baze de date.
Ca si alte instrumente de marketing online si acest serviciu bazat pe email poate fi masurat si imbunatatit in mod constant. Noi credem ca serviciile de email marketing corect implementate in strategia unei firme trebuie sa creasca rata de conversie.
Sfat : intr-o astfel de campanie este forate important de a retine numele clientului, de a trimite doar mesaje relevante nisei tale de activitate, de a nu fi focusat doar pe vanzari, de a nu complica lucrurile cu, care deja sunt obisnuiti clientii tai.
Cum se poate perfectiona serviciul de email marketing ?
- audit asupra actionilor tale curente
- masurarea rezultatelor (rata deschidere newsletter trimis, numar vizitatori trimisi in site, numar actiuni finalizate, rata conversie etc.)
- sugestii pentru cresterea bazei de date cu email-uri in mod natural
- crearea a noi mesaje (subiect, continut email)
- creare mesaje follow up
- A/B testing pentru o buna optimizare a campaniei
- raport rezultate noi VS rezultate initiale
[…] Email Marketing […]