Social media

Dece sa investesti in social media ?

Social media in afaceri reprezinta procesul de interactiunea unui brand cu consumatorii si viitori consumatori al acestuia. Scopul nostru este de a construi, mentine si creste o comunitate activa, care va reactiona rapid la cele mai recente tendinte si noutati legate de produsele si serviciile dumneavoastra.

Utilizand social media in mixul de marketing putem optimiza calitatea produselor si serviciilor oferite prin analizarea feedback-ul membrilor comunitatii create.

Totul incepe de la blog firmei, unde prin posibilitatea de a primi comentarii la un artiol postat, interactionezi direct cu cel ce a lasat ace; comentariu printr-un simplu raspuns, destul de simplu, nu ? 🙂

Social media inseamna si retele de socializare, unde numarul utilizatorilor creste zilnic (Facebook depasind 800 de milioade de conturi pe plan mondial dintre care peste 4 milioane de conturi din Romania). Datorita posibilitatii de interactionare rapida multe companii folosesc social media si ca mijloc de suport clienti.

Continutul distribuit pe retelele sociale reprezinta si o sursa naturala de backlink-uri, fiind foarte utile pentru SEO. Pentru ca in spatele oricarei afaceri se afla oameni, fiind prezent in social media clientii tai pot observa acest lucru, nu uita ca oameni socializeaza intre oameni.

Fi prezent acolo unde sunt clientii tai

Cele mai utilizate retele sociale sunt : Facebook.com , LinkedIn.com , Twitter.com si Google+ . In functie de activitatea firmei tale, noi putem identifica rapid mediul de comunicare / promovare potrivit pentru afacerea ta. In comunicarea pe retelele sociale este foarte important managemantul de continut postat si scopul mesajelor transmise, dupa care la diferite intervale de timp trebuie realizate masuratorile de KPI (indicatori de performanta) pentru a vedea exact care sunt factorii principali la care membri comunitatii tale reactioneaza.

KPI-uri importante din social media : 

  • numarul de followers pe twitter
  • Retweet – de cate ori a fost re distribuit un mesaj pe twitter
  • numarul de fani pe facebook
  • numarul de mentiuni a continutului postat pe facebook, linkedin si google +
  • numarul celor abonati la blogul firmei
  • Social media sharing : like, tweet, +1, sher
  • Commentariile primite pe blog, facebook, linkedin, google +
  • numarul paginilor vizitate –  date din google analytics
  • vizitatori unici – date din google analytics
  • timp petrecut in site –  date din google analytics
  • timp de raspuns / interactiune
  • rata de conversie

Retelele sociale ofera mai multe instrumente care pot fi integrate in pagina ta, astfel acesta devenind mult mai “sociabila”, iar continutul, produsele si serviciile oferite putam fi mult mai rapid promovate.

Servicii Facebook Marketing

  • creare / optimizare fan page
  • Facebook Ads – creare si optimizare campanii publicitare
  • cresterea numarului de fani
  • actualizare zilnica a statusului pagini
  • creare si distribuire de continut
  • concursuri, intrebari, sfaturi
  • cresterea traficului din Facebook
  • rapoarte / monitorizare

Servicii Twitter Marketing

  • creare / optimizare profil Twitter
  • cresterea numarului de followers
  • crearea si publicarea de continut zilnic
  • implicarea in hastag-urile relevante
  • implicarea in discutii
  • administrare de consurusi, sondaje si sfaturi
  • cresterea traficului din Twitter
  • rapoarte / monitorizare

Preturi si pachete servicii social media

SMO – social media optimization.

SMM – social media marketing.

Preturile nu includ TVA.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

top