January 27, 2012 / by Cosmin Daraban / sem / 1 comment
Daca te-ai hotarat sa incepi promovarea proiectului tau prin Google AdWords si nu stii care sunt primii pasi in setarea unei campanii te invit sa citesti urmatoarele randuri. Orice campanie de Google AdWords are cateva elemente importante : targetarea clientilor, stabilirea mediului de promovare, stabilirea bugetului, focus-ul pe produs, crearea reclamelor, stabilirea cuvintelor cheie si masurarea […]
Read more
Infografic – starea comertului electronic in 2013, in Romania
January 27, 2014 / by stef / sem, seo, sm / 0 comments
O comparatie intre statisticile anului 2012 si 2013 referitoare la e-commerce Unul dintre cele mai recente infografice prezentate in online arata intr-un mod eficient starea pietei de comert electronic in anul ce s-a incheiat recent. Analiza este prezentata de catre Silkweb si GPeC (Gala Premiilor eCommerce), cu ajutorul informatiilor furnizate din surse ca: MasterCard, […]
Read more
Tutoriale Video Despre Contul Google AdWords
March 24, 2012 / by Cosmin Daraban / sem / 0 comments
Cei interesati de Google AdWords pot urmarii filmari din cadrul evenimentului Google Engage care a avut loc in Cluj pe data de 20 martie 2012. Norbert Simionescu reprezentantul Google Romania vorbeste despre contul / serviciul Google AdWords. Din aceste tutoriale poti invata cum sa folosesti contul de Google AdWords si cum iti poti promova firma […]
Read more
LinkedIn – Butonul Follow Pentru Companii
March 7, 2012 / by Cosmin Daraban / sem / 0 comments
LinkedIn – reteaua sociala pentru profesiontisti care are peste 150 de milioane de utilizatori din toata lumea, a lasant oficial butonul “Follow” (de urmarire) pentru companii. Pentru multe firme nu trebuie sa fie o noutate faptul ca si aici, precum pe Facebook se pot crea pagini de companie, iar cei interesati pot urmarii firma respectiva. […]
Read more
Google AdWords – Cum Setam Prima Campanie
January 27, 2012 / by Cosmin Daraban / sem / 1 comment
Daca te-ai hotarat sa incepi promovarea proiectului tau prin Google AdWords si nu stii care sunt primii pasi in setarea unei campanii te invit sa citesti urmatoarele randuri. Orice campanie de Google AdWords are cateva elemente importante : targetarea clientilor, stabilirea mediului de promovare, stabilirea bugetului, focus-ul pe produs, crearea reclamelor, stabilirea cuvintelor cheie si masurarea […]
Read more